I have moved to www.littleoslo.com or actually I have never lived in blogger.com ...
I just got the id here so I could leave a comment without being anonymous.
BREATHE / 合鍵
Get link
Facebook
X
Pinterest
Email
Other Apps
BREATHE / 合鍵
BREATHE デビューシングル「合健」にバージョン違いのリミックス形式を出したら嬉しいと思います。 ヒップホップ、R&B、UKガラージ、ハウス、ラウンジなどのバージョンを作ったらAVEXさんやLDHさんと協力して、CDリリースしたらいいですか。Back to Early 2000's
Comments